Friskis...

Friskis i kväll igen :) Ska ändå stå i repan så jag passar på. Blev ett bra pass på gymet. Börjar komma in i det nu och har ett flyt så man blir riktigt slut. Härligt.

I morgon är det Dans Fuego pass här på Friskis. Liiiite jobbigt eftersom jag jobbar, men är iaf inte förrän klockan 15, så det får gå, vill så gärna testa. Verkar så roligt :)

Min chef ringde mig i dag och hade lite extra pass framöver på jobbet också, perfekt! Kan behöva extra pengar till jul. Då har jag hunnit med fyra extra pass den här månaden som jag får extra då, sen så får ju vi friskvårdspengar, har köpt ett badkort för dom, så det får jag tillbaka på decemberlönen dessutom, 1000 pix, nu har ju jag redan lagt ut dom, men hade jag inte gjort det hade dom säkert gått åt till annat ;)

Har dessutom köpt lite julklappar redan :) Skönt att fixa det man kan på nätet.
Har dessutom beställt en ny jacka till Viggo som han valt, dragkedjan har gått sönder på hans och jag vet ärligt talat inte om det är någon ide ens att lägga ut pengar på att laga den. Här är den iallafall.

EVEREST T SHORT JKT F11 BLACK

Fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback