Godmorgon!

Snart på väg hem till jobbet.
Har varit trött i natt, men brukar vara lite jobbigt första natten. Nu blir det bättre :)

Ska snart hem och hjälpa Viggo i väg till skolan. Mysigt. Tända adventsljuset ;) My och William åkte ju till sin mamma i går. Men det här är en tråkig vecka hos oss ändå, jag jobbar fyra nätter och sen jobbar Thomas tre. Så perfekt att dom kommer hem på måndag för en helt ledig vecka :D
Då fyller My år på måndagen, längtar tills hon får öppna sina fina presenter :D Yeay!

I dag kommer KamratPosten ut, då är barnen med! Spännande!

Nu ska jag fixa lite.

Puss och Godnatt för mig :)

Ska försöka göra ett ordentligt blogginlägg sen med lite bilder på all shopping jag hunnit med sista veckorna ;)
Postat av: Matilda

Hejsan! Tänkte bara tipsa om tävlingen jag har just nu där du kan vinna valfritt smycke ifrån serien "Steal my style" på add9.se, här hittar du tävlingen: http://missbuttercup.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-serien-st.html#comment



Ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer! Ha en bra dag! :)

2011-11-30 @ 16:50:51
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback