Godmorgon :)

Känner mig piggare i dag. 
Kan vara att jag ätit för dåligt och tränat dagarna som var :/ Gäller att hitta balansen. Ökar på lite på maten, skriver upp vad jag äter igen så det inte blir för lite. 

I går gjorde jag en makaronilåda på rester i kylen, trodde inte ungarna skulle gilla den, men det blev tvärtom, alla tyckte den var jättegod :)

Hade i korv, svamp, grön paprika och lök som jag stekt, sen kokta gammeldagsmakaroner, sen äggstanning med salt, grönpeppar, sweet chili sås och lite viltbuljong. Mums :)

Viggo spårade ur på kvällen, kommer inte ens ihåg om vad, så han fick lägga sig lite tidigare, nu blev det bara 15 minuter, men det var tydligen hemskt nog för honom :S I morse när vi satt och pratade vid köksbordet så sa han själv att han blev så trött på kvällarna så att han blir sur och arg. 
Lösningen borde ju vara att gå och lägga sig lite tidigare, men tidigare än 21 är ju rätt tråkigt, det förstår ju jag. 
Men iofs, dom veckor William och My är hos oss så vill han ju vara uppe, men den veckan dom är hos sin mamma så går faktiskt Viggo och lägger sig lite tidigare helt frivilligt., så den veckan blir han ju utsövd.. :)

Appropå det så skulle ju My och William åkt till sin mamma i måndags, men det blev inte så, så dom är kvar här :D Men dom ska dit i morgon, sen vet jag inte om hon ska ha dom ett par extra dagar nästa vecka eftersom hon inte haft dom sin vecka, men det vet jag inte. Men det visar sig. Var roligt att få ha dom den här veckan iaf, för både Thomas och jag är lediga, lite mysigare då :)

Nu ska jag pyssla lite <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback