Hej och Hå :)

Haft fullt upp i helgen :)

Har jobbat extra, försökt pynta lite för första advent, My har varit med Jojjan på Japan-loppis och i söndags var vi på Globen Horse Show :love: My äääälskar det, jag med :) Har blivit en tradition, fjärde året i rad :)

Underbart!

I morse så åkte jag in till Rimbo och Tessan så vi gick en promenad med hundarna. Sen så åkte jag hem, hämtade upp Thomas och vi åkte till Uppsala och strosade lite :)

Hämtade ut Viggos jacka som jag beställt till Stadium, superfin, aven ett par julklappar till pojkarna låg i det paketet ;)
Köpte en till födelsedags present till My, tror hon kommer ääälska den :)
Sen handlade jag en tantväska till mig själv, Thomas handlade vinterskor. 

Mysig dag, är på jobbet nu, ses :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback