Hur ser man på sig själv med andra ögon?

Seriöst. 

Jag önskar jag kunde se på mig själv med någon annans ögon.

58 kg till mina 170 cm, då borde jag se rätt smal ut? Men jag gör inte det. Tjock nej, men mer normal. Jag ogillar normal, åt alla håll!

Konstigt det där.
Postat av: Ninnie

E det verkligen jätteviktigt att se smal ut då??

Va nöjd med dig själv istället, det där skitsnacket får du sluta med, bums!

2011-11-01 @ 14:25:16
URL: http://kulochstrul.blogg.se/
Postat av: fia

Nej egentligen inte! Jag och mina issues!

2011-11-01 @ 15:08:29
Postat av: Ninnie

Frågan är ju bara när du är nöjd, har du nåt mål eller tänker du banta jämt?

Det är ju inte så hälsosamt att leva på miniintag under så lång tid, särskilt inte om man tränar också!!

Jag menar inte att lägga mig i, men man blir ju liiite orolig när man läser din blogg ibland, det får ju inte gå till överdrift :(

Tänk på att alla dina nära älskar dig fast du bara är helt normal:)

Tänker på dig!

KRAM

2011-11-03 @ 18:55:49
URL: http://kulochstrul.blogg.se/
Postat av: fia

jag förstår och du får lägga dig i :)

Jag försöker fasa in mig på en diet som jag kan leva på, vilket går sådär.

Men jag har iaf satt dom minimum att äta minst var 4e timme, så jag går ju inte hungrig.

Viktmässigt är ju målet uppnåt, så jag behöver ju inte gå ner mer, nu vill jag komma ordentlilgt i gång med träningen och bli tightare!

2011-11-03 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback