I bland undrar jag...

Min rubrik i går. Söndag. Haha. Lördag skulle det ju naturligtvis vara ;) 
Min hjärna har ett helt annat dygns-flow än andra vanliga, hehe. Vilket medför lite flummigare syn på tid och dag. Men jag kom till sans och jagade inte upp barnen till skolan i dag iallafall och är glad att det är söndag (igen) hehe.

William har fortfarande feber, men är helt pigg och säger själv att han tror att det är fel på termometern, den visar strax över 38 (!) Men Viggo tog och då stämde den (feberfri) så han har ju feber, men mår bra. Bättre än att må dåligt iallafall. 
Han kan ju iallafall hänga med på farsdag middag hos farmor :love:

Nu ska jag gasa på med virkning, ligger efter. Sen promenad och fika med Micki <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback