Skärpning

Jag vet.

Jag är för intensiv med min viktminskning kanske. Och nej, det kanske inte är världens mest sundaste sätt. 
Men jag är snart vid målet, sen ska jag försöka fasa in mig på lite mer normalt, vilket jag iofs försöker lite nu med, men jag vill så gärna ha resultat, snabbt! 

Vem vill ha fyra rutor på magen när man kan ha sex stycken? Yes, så är det. Dom två nedersta syns inte :mad:
Dom ska fram. För dom finns där, under lite fett. Jag tränar, men dom behöver inte bli större. Utan svaret är helt enkelt att det fettet ska bort. Och det är inte mycket, jag är snart där!


Hur som helst, jag har grymma choklad cravings. Helt sinnessjukt. Helt plötsligt smakar till och med lite blockchoklad som en bit av himlen :S
Så i går festade jag ju till med chokladpuddig, visserligen kalorisnål, men det är inte rätt. Och i dag gör jag det igen. En kopp chokladpudding. Och sen chokladbar har jag med mig tills i natt. Sen är det nog!!

I morgon blir det också vila från träning, på tisdag ska min lite trött och spända kropp få gå på ett yoga pass :) Sen är det bara att köra på. I helgen ser schemat lite proppat ut så det blir nog ingen träning då heller.

Så! Då var det sagt. Besatt, ja. Men nära målet. Jag äter nog bättre än vissa, även om det är för lite. Men är det så mycket värre än att äta alldeles för mycket? Eller alldeles fel? :)
Postat av: Ninnie

Bra skrivet!!

Förstår verkligen att du vill nå ditt mål, men det är ju lite farligt när man inte själv ser att man inte behöver banta mer, det e ju så lätt att fastna i det där!

Och när man får fysiska symtom på att man äter för lite så e det ju så osunt det kan bli!

Jag skriver bara för att jag blir orolig, hoppas du förstår det..

Svälter du dig nu kommer du ju gå upp i vikt sen när du börjar äta "riktig" mat igen, så funkar ju kroppen. Så länge du tränar så behöver du ju inte banta, du kommer ju gå ner i vikt ändå, och då blir det mer långvarigt istället. Jag e inget proffs, men jag blir ju arg på dig när du håller på såhär!

KRAM

2011-11-21 @ 12:12:32
URL: http://kulochstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback