Tisdag.

Hoppade visst över att skriva i går!
Sen har jag glömt att ta kort och så, så inga bilder har jag att erbjuda just nu.
Bli inte allt för förskräckta över min diet över dagen, vissa dagar är bättre och vissa sämre. Nu ville jag nördigt nog kompensera inför helgen. Dessutom älskar jag choklad :love:

Jätteskojig dag i går, gillar ju när jag hinner med mycket saker :)

William hade ju rätt hög feber hela helgen så han var hemma från skolan, men han sov ända till klockan 10 :O Jag gick ju upp när Thomas kom hem från jobbet klockan 7 så jag hade rätt tråkigt!

Virkade klart en katt till Linn, som jag har skickat på posten, men glömde fota :/ Jag som var stolt över den för det var mitt egna mönster :D Får be Nina och Erik ta ett kort och skicka till mig sen!
Sen virkade jag klart Emelies tofflor och skickade dom tillsammans med hennes lilla häst också :)

Sen i går, efter en fattig frukost på lättyoughurt och äpple så stack jag i väg till Tessan :love: Så kul att ses. Vi drack kaffe, hundarna lekte som galningar en timme, sen åkte vi ner till hundpromenaden :) Rocco skenade och lekte som en tok som vanligt ;) Vid 14 tiden hade vi promenerat klart och jag var såklart vrålhungrig, men ville förbi djuraffären först :) Köpte lite hundtugg ben till gullen. Ville handla massa annat men höll mig i skinnet! Haha!

Sen ner på Ica och handlade lite av det vanliga, fil, mjölk och frukt + frimärken till småtjejernas paket :) Dessutom införskaffas snabb lunch till mig, den här, supergott när man är svältfödd på choklad :love:


Skulle precis bege mig hemåt när jag inser att klockan är 14.45, barnen slutar skolan, så åker dit i stället så dom ska slippa åka buss. Står och väntar, då ringer Viggo och vill hänga kvar i Rimbo med kompisar ett tag, klockan tickar på och jag åker ner till busstationen och lyckas haffa My där innan hon hoppade på bussen :) Hon hade hunnit smita innan så jag missade henne vid skolan.

Åker hem och pysslade lite. Viggo rinde och skulle hem till en kompis och hämtas vid 18, så då bestämde jag mig för att åka och träna!
Körde hårt på gymet, som jag alltid gör när jag är där, hehe. Skönt som bara den.
Familjen åt ju middag under tiden och Viggo hade ätit hos kompisen, så bara jag kvar. Mumsade glatt i mig en sådan här, men alltså, sjuuuuuukt god. 



Sen var det skönt att ta kväll hemma <3 Kollade på Pengarna på Bordet tillsammans, lite kul :) Sen la sig barnen efter 21 någonting. Jag var jättetrött kan jag säga :S Men Thomas och jag hade mysigt ända till typ midnatt iallafall, då slocknade jag, Thomas någon timme efter det. Åt förreseten till broccoli med dip gjort på lättypughurt på kvällen :D Smaskens, älskar broccoli.

I dag hägrar hundfiket. Och gymet! Thomas och jag ska till gymet vid 10, om han orkar, sen åker jag till Norrtälje. Mysigt.

PUSS på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback