Tisdag!

Inte riktigt som jag tänkt mig. Sov till 11 och Tessan skulle jobba, så ingen promenad där. Ska kolla sden om hon har tid i eftermiddag, då kan jag åka in och passa på att gå på ett gympapass :)

Viggo är feberfri och pigg i dag :) Han tjatar om att få leka med en kompis, men det säger jag nej till, han hade faktiskt 40 graders feber i går :O

Men jag har inga måsten idag, härligt. Ska göra en hemmagjord pizza åt killarna, Thomas har varit sugen på det ett tag och jag smörar ju för fullt... så, ja :D

Ska virka lite kanin nu :D Är  bara 10 minuter i från att ha Emelies tofflor klara, ska skicka dom i dag sen, så fixar det färdigt då.. Är sugen på att börja med något nytt!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback