- 1 kg till

Har gått ned ett kg till, så nu står vågen på strax över 58 kg.
Men så åt jag ju buffe i går på båten och godis :S Men iofs så körde jag totalt slut på mig själv på ett cirkelfys pass på Friskis på kvällen :D

Så nu blir det att köra på! Har varit dålig på att komma i gång med träningen ordentligt, men det är svårt att hinna med, är så mycket jämt.

I dag jobbar jag extra, sen har jag lovat My att åka in en vända till Norrtälje efter skolan, sen jobbar jag extra på dagen i morgon, står i friskis receptionen på eftermiddagen och sen ska jag jobba natt :S Om jag inte kan byta bort den, skulle verkligen behöva det, men tror inte att det går... För på lördag ska jag och Jojjan till Globen med Viggo och William och kolla på Batman showen :D Superkul men jag kommer nog vara lite trött. Men jag hinner vila i morgon, ska inte till Friskis förrän kl 16.45 och jag slutar jobba vid 13 tiden, så det ska nog gå bra. Men någon träning blir svårt att hinna med!

Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback