En bra lördag :)

Har varit hos mamma, fikat och promenerat med hundarna och så :) Sen har Lisa kommit hit så jag, Viggo och Lisa handlade godis och så innan vi åkte hem!

Sen ville dom ha pizza så det köpte vi på vägen hem också, jag sallad, pizza till barnen och Thomas.
Har tagit det lugnt hemma sen dess :)

Nu dricker jag mitt kaffe och håller på med mitt nya virkprojekt, har avslutat ett par. Dessutom har Rocco äntligen fått en bädd! Hans var ju för liten, köpte en ny som var skitdålig, luddade och blev ful. Men nu! Han älskar den :D



Sköldpadda som jag gjort



Min nåldyna :)



Lisa ville ha högre kant på sina tofflor så jag fixade det :)

Postat av: Johanna

men då, vilka fina ögon du har hittat till din sköldpadda.. :D det måste jag också ge mig ut och leta efter.

2011-10-24 @ 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback