Full fart

My gick just och la sig, killarna något tidigare, nyduschade allihopa.
Skola i morgon :)

Sen ska William och My till sin mamma i morgon, men kommer hem på onsdag igen, för att kunna gå på marknaden på torsdag, deras mamma skulle bort tydligen och dom ville ju så gärna gå på marknaden, men då måste vi köra dom till Åkersberga på fredag, men får göra det, annars får dom inte gå :/ Och jag vet ju hur viktigt dom tycker det är, har ju sett fram emot det sen dagen efter marknaden förra året *fniss*


Har varit hos mina föräldrar i dag :) Klippte Colin, blev jättebra! Sugen på att börja träna lite igen, ska sätta fart i morgon, med lille Rocco. Nu ska det gå! Han är ju så duktig jämt. Har bara inte haft träningssuget riktigt, vet inte varför. 
Har ju varit ute mycket i skog och så med honom, långa promenader och bus. Men ingen direkt träning. Han är ju rätt nöjd vilket som, men han gillar ju att träna och mår ärligt talat bäst av det, så nu!!! :) Behövs ju inte mycket om dagen, sen eftersom man har egen tomt så kan man ju göra massor av små pass, så tidsbrist är ju inget att skylla på precis!


På kvällen var vi på middag hos svärmor :love: Nina och Erik var där också med sina barn, och faster Bittan.
Mysigt. Jättegod mat som vanligt, fick verkligen hålla i för att inte ta dubbla portioner :S Vägningsdag i morgon. 

kom hem efter 20, har virkat lite på Mys sköldpadda som hon beställt, huvudet är klart och det ser minst sagt roligt ut, men hon sa att den var jääääääääättesöööööööööööööööt! Men jag tror ärligt att hon bara vill vara snäll, hahahaha, fina snälla My <3 <3 <3

Jag sa att den får bli som den blir, så får jag göra en ny sen när jag blivit bättre på virkning, haha. Är lite svårt! Pilligt! Men mycket roligt!

Nu ska jag skura badrummet, för det är översvämmat efter barnen duschat så måste ändå torka golvet. Sen ska jag göra ordning nattjästa bröd så dom kan få nybakade frallor i morgon bitti och även Thomas när han kommer från jobbet :love: 
Är jag inte en bra husfru????? :rolleyes:

Nu ska jag sätta fart med det, sen blir det dusch och lite hårinpackning och pormaskplåster som jag köpte i dag, får se om det funkar något bra :) 



PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback