Godmorgon :)

Fattar inte att jag blivit så otroligt pigg på natten? Är inte det minsta trött på jobbet och i går när jag bara sov ett par timmar och sen jobbade till 20 så la jag mig inte förrän klockan 02 i sängen och virkade till 5.30 :S :S

Nu är jag uppe, pigg som en lärka ;)

Samuel och Viggo låg och spelade tv-spel när jag kom upp, dom har nu ätit frukost och håller på att göra sig i ordning. Viggo ska ju åka till Sthlm och Samuel ska vi köra i sammma veva till hans tennis. Jag ska åka till mamma :)

Ska stanna till på Rusta och handla garn! Men får se om jag gör det på vägen dit eller hemvägen.

Kyligt är det iallafall. Är kall om händerna och fötterna är iofs varma och sköna i sina tofflor. Virkade en liten tårta i går som är tänkt att ha som nåldyna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback