Hemma!! :love:

Hemma efter ett roligt arbetspass på jobbet :) Är verkligen roligt att jobba lite dagtid också, lära känna dom som bor där lite bättre, jag träffar dom ju bara nattetid och då sover dom ju oftast eller är åtminstone väldigt trött och så.

Tänkte virka lite :D Är trött men inte jättetrött så ska bli kul. Har ju en toffel kvar till Tora, men vill göra en annan sorts kanin också... Så kanske spar toffeln tills i morgon.

Viggo åkte buss in till Rimbo i dag på eftermiddagen för han ville leka med kompis Samuel och jag hade ju bilen med mig till jobbet. Sen ringde han och frågade om inte Samuel kunde få sova över så jag sa okej till det. Så dom kom till mitt jobb senare på kvällen och åkte hem med mig klockan 20.

Så nu sitter dom och spelar Fifa11 inne på rummet och jag sitter här med min kaffe. Har ätit lite soyghurt med ett äpple och så har jag ätit en chokladpudding gjord på soya och den är det bara 100 kcal i och lite fett :D Mums!

Ska nog sno ett par lösgodisar av pojkarna också, sen är det nog bra ;) Men har ätit dåligt i dag, lunch när jag vaknade men sen inget mer förutom en kopp fil. Så det där var väl min middag antar jag ;)

Nä.. nu ska jag kolla lite mönster på nätet.

Puss på er!


Och Angående kommentaren som jag fick på inägget 'Underbara My' så kan jag inte publicera det påståendet då det handlar om någon helt annan person, jag vet dessutom för lite för att kunna 'svara' på det du undrade. Eftersom du var anonym så kan jag inte svara på mail heller :) Du får maila mig om du vill veta mer istället :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback