I morgon !!

I morgon har jag inget att göra på hela dagen!!

Ska ringa Tessan i morgon bitti och kolla om hon kan gå promenad med mig och hundarna <3 om hon inte kan så ska jag ta mig ner till hundpromenaden kl 12.30.
Sen gymet! 

Ska köra stenhårt nu när jag har tid. Vissa veckor blir det ju liksom ingen tid över alls till träning.

Sen hade jag sönder ett par naglar i dag, suck, så dom tänkte jag laga snart. Ska bara damsuga, hehe, nej Viggo är inte lättväckt som tur är ;) Kan inte göra det på dan i morgon för Thomas jobbar och ska ju sova och han vaknar av damsugning tyvärr!

Jag börjar tycka att det är dags för en till hund. Thomas håller inte med, så nu smörar jag så in i helvete. Oj vilken bra sambo jag är. Han kan inte säga nej om ett tag ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback