Jobbet igen :)

Nu sitter jag på jobbet :)

Var ett skönt pass på Friskis, dock kände jag mig inte lika 'stark' som vanlig, men jag antar att dagsformen spelar in mycket, tog ut mig så mycket jag pallade iallafall och har en skön känsla i kroppen nu :)

I morgon ska jag ta ut min sambo på en skön promenad tror jag, han kan behöva röra lite på sig med.



Nu kollar jag lite virkmönster på nätet :) Har lovat William en pokemon som jag tänkte försöka mig på nu.

Sen fina Viggo hade som en liten vagel under ögonlocket i går, superjobbigt sa han att det var och jag har haft det en gång och det känns ju som ett grus i ögat :( Men det var mycket bättre i dag så den är nog borta i morgon :) Dock har han sett lite trött ut och varit frusen och det är inte likt honom, men han hade inte feber, får se om det blir något. 
Men han har ju haft kompis som sovit över, sen varit med kusinerna och så, så är ju inte konstigt om man är lite trött :)

Kanske piggnar till efter en ordentlig natts sömn i sin egen säng i lugn och ro. 

Nu ska jag virka! :D PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback