Jobbnatt

Sådär, då är man på plats på jobbet!

Viggo är hemma med Thomas och har kompis hemma som ska sova över.
Dock var han väldigt bråkig på kvällen och han blir faktiskt ofta stöddig och så när han har kompis hemma så nu får han kompisförbud en vecka. Pronto! Så kanske det blir bättring. Får starta i morgon efter Filip åkt hem igen.


Thomas körde My och William till Åkersberga efter skolan i dag, deras mamma var där nämligen. Fick skicka med lite godis och sånt på begäran. Hm. 
Dom kommer hem på måndag igen :love: Och då är jag leeeeeedig :D

Just, i går på markanden så shoppade jag en svampkniv + svampkort, ett förkläde till bak och matlagning och så strumpor :)

Bild på korgen och dagens skörd,  hann inte vara ute så länge för skulle ju till Friskis. Men hann plocka det här iaf.



Var väldigt kul att stå på Friskis, nästa vecka ska jag få nycklar och sådär :) Sen har jag fått kläder, men tröjorna fanns inte i min storlek, så fick ett par tröjor som var lite stora så länge, sen skulle hon skicka dom till mig i mindre storlek när dom fick in det. Blir bra.

Nu ska jag göra lite nytta! PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback