Kaffe!

Nu kaffe paus! :)

Kom precis hem från Friskis! Har skrivit på så allt är klart, nu ska jag dit och stå dubbelt i eftermiddag och kanske en kväll till i veckan sen hoppar jag på mitt pass på fredag :)

Får bli en tidig middag, för ska vara där till 17 typ och stå ett par timmar. Sen funderar jag på att gå på gympa passet som är 19.30.. Men jag har inte bestämt mig. 

Viggo vill följa med in i är jag säker på, hans sparkcykel har kommit :D Så då kan vi hämta ut den och så kan han sparkcykla med någon kompis medans jag står i receptionen, men blir lite långt att sparkcykla ända tills gympa passet är slut, haha. Eventuellt om han kunde hänga hos farmor också ett tag... Men nja, blir lite krångligt! 
Kan träna en annan dag, är ju lite mycket nu bara för att jag måste lära mig i receptionen, blir mer tid sen. 

Dessutom så är det lagom med tre pass i veckan tycker jag, (jag kan lätt bli besatt och känna att jag måste träna en gång om dagen, helst dubbelpass om jag inte lugnar mig) och det kommer jag hinna ändå.


Tänkte steka tonfiskstek till middag, älskar det! Med sallad till. Viggo vill nog ha potatis också så kokar lite sådant med :) Ska kolla någon god sås till. 


Åh han kommer bli såååååååå lycklig när han ser att hans kickbike har kommit i dag!! :D Vi trodde den tidigast skulle komma på onsdag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback