Lite

segt med bloggning! :)

Ska jobba i natt så kanske skriver ett par rader extra då.

Barnen har precis sprungit i väg till bussen och jag funderar på om jag ska lägga mig ett tag till, ska ju jobba i natt så vore ju skönt att ha vilandet klar :)

Sitter nu iallafall och velar över det, om jag ska göra kaffe eller inte! Köpte nya doftljus i går, doftar sååååå himla gott, även fast dom inte är tända. Mums, älskar såna :)

I går kom iallafall Nina, Erik och barnen hit, köpte ur barnens jultidningar och fick med sig en hel del svamp :)Sen bestämde vi att dom skulle komma på söndag så ska vi ut i skogen :) 

Sen så slappade vi mest hela kvällen, kollade på film, Ugglornas rike, sen la sig barnen och Thomas och jag kollade på ett par avsnitt av True Blood.

I dag ska Thomas till tandläkaren vid 15, så jag tror jag ska ta ett pass på gymet då. Iofs så är det ett gympa pass innan jobbet, det vill jag nog gå på....
På onsdag ska jag gå på en gyminstruktion, då får man ett program som man kan följa, så det ska bli superbra, då jag kan för lite om gymträning och så för att kunna göra något vettigt där. Nu gör jag ju lite random saker och det är ju bättre än inget, men träningen skulle bli bra mycket effektivare. Så det ska bli jättekul, så kanske ska vänta med gymet tills dess och bara ta gympan i kväll.

Känner mig rätt uppblåst och lite så i dag :/ Jobbigt, men mådde lite illa i går och mådde definitivt illa sent i lördags när jag ätit godis :S Det var kroppen inte van vid du och visade tydligt att det inte uppskattades.
Godisskålen som stod på köksbänken i går lockade inte ens, istället kände jag nästan avsmak. Perfekt ;)


Nä... jag tror jag kryper ner i sängen med sambon igen, tror jag kan somna om och det är skönt att slippa vila sen  eftermiddag, är så tråkigt då. Bättre nu, när barnen är i skolan och Thomas ligger och sover, då är det så långsamt att sitta här ändå :)

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback