Nehej...

Kände att jag ville göra klart allt innan skogen, så jag verkligen kan koppla av. Så nu har jag lagat nagel och fixat lite, men nu blev klockan så mycket?! Tror jag gör så att jag tar en dusch sen vila en timme, börjar bli trött efter bara två timmars sömn i natt.

Svampskogen får vänta :)

Sen behöver jag damsuga lite snabbt, efter klippningen av rocco och filning av naglar så behövs det igen, men får vänta med det tills Thomas vaknar. Men det tar bara 5-10 minuter :)

Nu dusch å sen slappa!

PUSS på er!!
Postat av: linns beautybox

hej!

ang att du bara blev nr två att gilla. Du gillade "fel" inlägg. Du gillade inlägget där jag påminde om tävlingen och inte tävlingsinlägget. Men det är helt ok.

Kul att du är med och tävlar iaf. Nu är en ny tävling uppe där du kan vinna ett sminkkit. Kolla in och delta :D

http://beautyboxen.blogg.se/2011/october/tavling-sminkkit-fran-oriflame-studio-artist.html#comment

2011-10-11 @ 14:23:02
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback