Ojojojoj

Bloggar lite dåligt, men har varit mycket nu!

Kryssningen då i tisdags till onsdagen, vi åt gott, badade, spelade och hade riktigt kul :) Rocco var hemma med mormor och Colin <3

Vi kom hem på eftermiddagen, jag var uppsvälld av buffe och godis så jag åkte till Friskis och var med på cirkelfys, tog så mycket vikter jag pallade och har skööön träningsvärk i dag :)

Sen efter det så åkte jag hem till mamma och hämtade Rocco, passade på att åka förbi Flygis och handla garn, dom hade massor! Så nu jag jag också massor O:-) Haha.

Sen i går så jobbade jag dagtid och även så i dag. Åkte hem direkt efter jobbet i dag och la mig för att vila, sen upp klockan 16 och nu är jag på Friskis i receptionen. Hann ta lite vita bönor innan jag åkte hit och nu dricker jag kaffe. Får nog fart på magen ;)
Vill träna, men jag hinner inte :( Nu står jag här till stägning och sen i morgon ska Jojjan och jag med killarna till Globen på Batman showen :D (My får gå på horseshowen i globen senare istället)
Så lär vara lagom mör i morgon då jag måste åka vid 12 tiden :S Men det ska gå bra!

Sen är en jobbarkompis skyldig mig ett pass, så jag hoppas hon kan ta min söndag så är jag ledig då iallafall, för då ska Emelie och Linn sova hos oss :love: Annars får Thomas ta hand om dom själva :)


My är hemma och fixar sig för Haloween fest, vi var ju i Norrtälje och köpte saker till det i går :) Hon skulle sminka sig vit och så där, hon ska vara en zoombie :) Så vi köpte en vit t-shirt som hon rivit sönder och så har den fått massa fejk blod på sig :D Hon ser verkligen fram emot festen :D Så det blir nog skoj!


PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback