Segt...

Men nu är det iaf bara ett par timmar kvar.

Ska bli skönt att sova sen :)

Linns katt som jag virkar blir skitful, så den kan man ju inte ge bort :S Får se hur jag ska göra.
Skriver nog mer sen när jag kommit hem och sovit :)

När jag vaknat så ska vi åka till Bromma och lämna My hos Nina :) Hon ska sova över där och ha mysigt, Nina och hon har något alldeles speciellt :love:

Sen ska Thomas, jag och VIggo gå lite på Bromma blocks :) (william ska antagligen vara hos kompis annars är han också med) Vi ska inte köpa något speciellt, men jag ska köpa en fisk till akvariet, en algätare eller så.

Sen ska vi handla godis och så till kvällen. Jag ska äta godis och ta ett glas vin eller tre ;) har inte ätit godis på månader så det har jag minsann förtjänat :D Ska köpa mig en liten chokladbit och lite lösgodis, det har jag saknat!!
Sen vill killarna ha massa lördagsgodis också. 

Myskväll med andra ord! Thomas och jag har inte haft en ledig kväll/natt tillsammans på över en vecka så det ska bli mysigt kan jag säga, blir nog sent, brukar vara så, när vi väl är lediga tillsammans, då sitter vi och pratar och lyssnar på musik och vips så är klockan 4 på morgonen :O Så underbart :love: Ser fram emot det.

Är ett par saker vi behöver prata om ordentligt också :) Sen drömma om framtiden <3


PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback