Shopping!

I går var vi ju till Biltema och Ikea :)

Ikea är alltid lika kul!

Handlade nya kuddöverdrag till kuddarna i soffan. Blev jättebra.



Sen handlade jag lite smått och gott till köket, en mortel bland annat som jag saknat sisådär en gång varannat år, men då har jag verkligen velat ha en, har bara hittat för över 300 kronor i vissa affärer och det är lite väl dyrt för en så pass oanvändbar sak, men så såg jag på Ikea för under 100 lappen :)



Viggo som jämt är så vaaarm när han sover fick ett nytt svalt täcke, hans var supergammalt dessutom och så hittade jag tunna fina som passar min lilla kamin till son ;) Sen att täcket kostade under 50 kr är ju bara otroligt :O 

Barnen har precis glada gått i väg till skolan, är marknad i dag :D
Ska ses hos farmor i dag efter skolan, jag får ta med lite extra kläder, vantar och så, för det kommer nog bli kallt, för jag anar att dom tänker vara ute på marknaden heeeeeeela dagen sen :D

Jag ska köpa en svampkniv och strumpor :)

Frukost i dag, ett knäcke med hamburgekött och paprika + stort glas vatten.

Var skönt trött i går efter träningen, somnade sååå skönt när vi la oss. Så skön känsla man får i kroppen av träning :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback