Snart fredag... :D

Är på jobbet nu, Ska viiiiiiiiiiiirka :D

Ska göra klart Viggos tofflor, ett par tofflor till Tora och så en kanin som en kollega till Jojjan har beställt :D 

Sen imorgon ska jag sova snabbt som attan och sen till jobbet igen vid 12 och jobba till klockan 20. Är roligt att jobba dag i bland, sen så får man ju lite extra i plånboken :) Har ju mitt Friskis pass i receptionen på kvällen, men Jocke på Friskis är 'skyldig' mig två timmar så han skulle ta mitt pass.

Sen på kvällen ska Viggo och jag mysa till någon film, Thomas ska jobba natt hela helgen.


På lördag kommer Lisa till oss och Tora kanske följer med, ska sova över, äta något gott och ha godiskväll :) Blir roligt för Viggo nu när My och William är hos sin mamma. På måndag kommer dom  hem och då är både jag och Thomas helt lediga ända till fredag kväll :D :D


Nu virka!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback