Svamp

Har tillbringat en timme med Rocco i skogen och plocka svamp :)

Så snart ska jag åka till Rimbo och lämna svamp till mor, haha, för jag har för mycket, men det är så kul att plocka, haha.

Viggo åkte in till Rimbo för att sälja jultidningar, så ringer han på hos en familj och blir insläppt, men så när han tar fram jultidningen så har jag skickat med en tidning med recept istället :S Så jultidningen låg kvar här hemma! Pinsamt för Viggo :S

Men dom sa att han kunde komma tillbaka sen, så jag ska åka dit med tidningen så fort Thomas kommer hem, han har varit hos tandläkaren.

PUSS
Postat av: Therese

Hahahhahha stackars Viggo men oj vad roligt!!

2011-10-19 @ 22:15:03
URL: http://thereselundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback