Tisdag :)

Gick upp med Viggo i morse strax efter 7, vi åt lite frukost tillsammans, han åt bröd med marmelad och jag åt ett halvt äpple och 1 dl lättfil.

Sen pös han i väg, jag la mig i sängen för att vila en liten stund till och vaknade inte förrän 12 :O


Gick upp, gjorde mina naglar (bild kommer sen) och duschade och gjorde mig i ordning för att åka till Norrtälje.
Drog på mig mina jeans som legat gömda i en låda för att dom är för små :blush: men nu gick dom på lätt som en plätt :tumbup:

Sen åkte vi till Norrtälje, i bilen hade jag med mig en förskräckligt dålig lunch, men jag kom på när jag var på väg ut till bilen att jag inte ätit något sen 7 (misstänkte hunger-surhet i affären sen ) så tog med mig lite minikeso och ett skivat halvt äpple som jag åt på vägen.

Hämtade mina kläder som jag får från Friskis och sen handlade vi mat. Kom hem till 16.30 och då hämtade vi upp Viggo som varit hos en kompis.

Nu står rotfrukterna i ugnen och fisken väntar på att stekas, fisk två dagar i rad, jag vet, men hade så mycket i frysen :)

Ska blii gott, är vrålhungrig.
Men åt faktiskt en halva av en sugarfree kexchoklad variant som var såååååå goooood :D Har inte ätit godig på evigheter :)

Ska lägga in lite bilder senare!

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback