Viggo är sjuk.

Viggo hade lite feber i går kväll och även i dag på dan. Men på eftermiddagen hade han 40 grader :O 
Nu däremot så är han piggare, får väl ta en temp innan han ska sova, än är det ingen ide då han tog alvedon för tre timmar sen. 
Så nu ligger vi i soffan och slappar. 
Jag är sjukt sugen på något så jag ska ta lite morötter med dip tror jag.

Har iallafall varit och tränat en timme i dag :D På gymet! Känns skönt. Himla skönt efteråt också :)
Väldigt bra att vara där rätt tidigt på dagen, då är det så lite folk där så man kan välja och vraka bland maskinerna och man kan lägga upp träningen på ett bra sätt.
Ska försöka hinna med i morgon också.

På onsdag ska jag träffa Lina :love: Var jättelänge sen!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback