Wiiiie!!!

LEDIG!!

Om bara en halvtimme är jag på väg hem :D

Har längtat efter den här dagen läääänge! Eftersom jag gått på så strikt diet i några månader så ser jag fram emot gooooooooooodis i dag. Sen har jag längtat så mycket efter att umgås hela familjen en kväll. Nu åker ju visserligen My till Nina, men jag och grabbarna i familjen iallafall, My har ju supermys hos faster så känns bra ändå <3

Förresten så gick det jättebra att stå mitt pass på Friskis i går. Stod ju själv och första gången jag låste och larmade helt själv. Var rätt skönt att Viggo och WIlliam var med när man gick runt i dom ganska så nedsläckta lokalerna och kollade att ingen var kvar någonstans, haha. Hoppas allt blev rätt nu, men det är iallafall låst och larmat, är väl huvudsaken! 
Skooj!
Nu så ska jag plocka ihop datorn och åka hem !!! Vet iaf att ngn vaknar direkt och tjuter av lycka när han hör bilen, älskade Rocco ;) hihi. Villkorslös kärlek det där, han är verkligen bara ren lycka <3 Han får mig jämt att må så bra. Sen har jag ju alltid haft något särskilt för djur. Dom är så lätta. Inga spel, bara helt ärligt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback