William...

...mår bättre i dag. Ingen feber, men hade ju 38 i går kväll så han får vara hemma i dag. Har man otur kan ju febern komma tillbaka.
Har ont i halsen men även det verkar vara bättre.

Ligger nedbäddad i soffan med en kopp the just nu. Sen har jag gjort en honungsglass som ligger i frysen.

Skönt.

Frost i natt.
Men snart ska jag ut i skogen och plocka svamp iallafall. Dom tål frost bra.
Men det är rätt kallt ute.
Osmidigt att plocka i vantar, men måste nog ha det. Några tunna iallafall. Är ju så väldigt frusen om mina händer och fingrar. Dom är alltid iskalla. (inte populärt hos sambo kan jag säga) På jobbet får jag värma händerna innan jag hjälper dom som bor där, annars flyger dom högt av att få en iskall hand på sin sovvarma axel.

Appropå jobbet så har jag ett möte klockan 13-15. Så My och Viggo skulle komma dit efter skolan så slipper dom åka buss. 
Sen i morgon ska jag jobba extra mellan 12-20. Roligt och bra med extra pengar :thumbup:
Den här lönen bör jag också få en del extra, jobbade en dag mellan 06.45 och 15.45, och sen en planeringsdag som var ca 7 timmar tror jag :) Blir ju en slant, för man får ju extra när man hoppar in utöver sin arbetstid.

När jag jobbade extra 5 timmar på en helg förut på dagen så fick jag kvalificerad övertid dessutom och tjänade mer dom få timmarna än jag gör på en hel natt för jag fick mer än dubbel timpenning, haha, det var bra fem timmar :)

Nog om det, nu kaffe och sen ut!
Postat av: linns beautybox

dags för en ny tävling!

Vinn ett exklusivt makeupkit innehållandes läppstift, concealer, puder och foundation från Studio artist - ett makeuplinje som inte ens börjat säljas ännu!!

http://beautyboxen.blogg.se/2011/october/tavling-sminkkit-fran-oriflame-studio-artist.html#comment

2011-10-12 @ 18:30:21
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback