Godmorgon

Segt att komma upp ur sängen i morse! Klockan ringde, snoozade, sen flög jag upp ur sängen helt plötsligt, säker på att jag stängt av mobilen istället för snoozat och försovit mig, rusade in på toaletten och sen när jag kom ut därifrån såg jag att klockan bara var fem i sju, haha, jag som brukar gå upp några minuter efter sju :-) 

Hur som helst så är My fortfarande lite förkyld och tillslut så gav jag med mig, så får vi hoppas att hon känner sig piggare i morgon. Det är ju asdåligt väder, så är väl dumt att bli blöt och kall kanske.


Gjorde ordning gympapåsen till Viggo i morse och då säger han att hans gympaskor är för små, han sätter på sig dom och visar. Visst är dom för små :/ Alltså jag vet inte hur mycket skor jag har köpt till honom och My, deras fötter verkar växa i rekord fart heeeela tiden! Haha.

Så det måste jag köpa nu, nya gympaskor. Ska kolla lite på nätet. Han kommer ju behöva nya innefotbollskor till vintern, så köper väl ett par sådana så får han ha dom på gympan också.
Ha en bra dag nu :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback