Hej Hopp :)

Startade min dag klockan 07 med att väcka ungarna. I dag var det lite segt för dom att komma ur sängen, men till slut så ;)
Viggo och My hade ju stafett så dom såg fram emot det sen. Fikade lite kaffe medans dom åt frukost och sedan hjälpte dom att göra i ordning gympapåsar.

Sen när dom gick till bussen så åkte jag till mammas jobb och hämtade min fina Rocco :love:
Efter det drog jag ner till Tessan och vi tog en lång promenad på 1½ timme. Skönt! Förutom det att Rocco rullade i något bajs så jag fick åka hem direkt efter promenaden och bada honom. Dock behövde han badas så det kanske var lika bra att jag blev tvingad till det.

Nu står iallafall en gryta i ugnen med en stor bit kokkött i. Där ska den stå och koka ända fram till middagsdags, mums!
Sen har jag friskis i kväll.

Men nu, ska jag ut och kolla efter svamp!

Puss på er.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback