Inte tillräckligt med tid

Hade inte tid att färga håret i dag. Tror jag gör det på måndag när jag är ledig, jobbar ju i  morgon natt också. 
Ska ju färga med Henna, så det tar ju lite mer tid än vanlig hårfärg.

Håller på att sticka :) Lovade My en halsduk för evigheter sen, så den ska jag göra klart. Sen ska jag sticka raggsockor, försöker läsa mig till hur man stickar hälen, verkar svårt, men ska göra ett försök sen. Men först halsduk. Nu är det ju till och med väder för att bära den, är jättekyligt ute. 

Inga planer i morgon direkt förutom att Viggo ska spela match nere på arkadien, är vid lunchtid typ, så jag sover väl ännu då. Thomas skulle köra ner honom dit och så. 

Nu åter till stickningen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback