Jobbet



Nu sitter jag på jobbet!
Är lugnt än så länge. Men är vrålhungrig :( Åt ärtsoppa i dag, det står man sig inte så länge på tydligen :-/ Nu vet jag inte riktigt vad jag ska äta. Vill hålla mig mätt resten av natten. 

I morgon kommer My hem :D Vi ska åka så tidigt på fredag så det blev lättast så. Ev så åker vi och sover över hos min syster i sthlm så tjänar vi en timme på morgonen, det var ok för syrran, men nu börjar jag vela. Kanske är skönt att sova hemma i morgon så jag kan packa i lugn och ro i morgon eftermiddag hemma. Behöver ju sova ett tag i morgon och sen ska jag luncha med Ninnie.
Men iofs, jag hinner, vi ska äta middag hemma innan vi åker, så har inte bråttom. Ah, får se i morgon vad jag känner för.

Nu ska jag ta lite att äta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback