Mitt i natten

Är på jobbet :)
Är helt ok men är väldigt seg och trött. Brukar vara lite jobbigt första natten tycker jag.

Har fått svamptips av Johanna så nu längtar jag hem så jag kan sova lite och sen bege mig ut i skogen och plocka mera svamp! Har dessutom beställt en svampbok dessutom :D


I morgon har Viggo och William fotbollsmatcher i Riala, så ska väcka dom en stund efter jag kommit hem så dom hinner äta och så ordentligt. Sen ska jag köra dom till Arkadien. Sen åker jag hem och sover, så åker Thomas lite senare och tittar när dom spelar och kör hem dom.

Ska göra i ordning matsäck och så får dom köpa någon korv eller så där med. 

Sen blir det svampplockeri :) 

Men det ska bli skönt att sova. Är väldigt seg i kroppen och har fått en grym träningsvärk. Men i morgon blir det ingen träning, men på söndag blir det Cirkelfys, är väldigt jobbigt har jag hört :S


Nu ska jag titta lite på tv :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback