Mitt i natten.

Sitter på jobbet, är rätt trött i natt också :-/ Men går ju rätt lätt att hålla sig vaken när man har en dator framför sig iaf :)

Har beställt Henna. Nu ska håret få en röd ton :D Får se hur det blir. Har ju varit sugen på att göra ngt med håret, men vill inte blondera eftersom det blir så förstört av det, annars gillar jag egentligen blont mest. Men det är lite jobbigt med blont och sen då det faktum att mitt hår inte pallar.


Men henna ska jag prova  :) Jag har ju så pass mörkt hår så det kommer ju liksom inte bli knallrött.


Nu göra lite nytta. Sen hämta mer kaffe ;) Det dämpar ätsuget som kommer så här nattetid ;)
Postat av: Ninnie

Men gud va skumt!!!

Jag tänkte precis på det idag! Kommer du ihåg när vi hennade håret?

Du passade sååå jäkla bra i det! Det kommer bli supersnyggt!

Jag har också färgat lite rödare, men funderar också på att köra i lite henne senare, det blir så häftig färg av det ju!

2011-09-07 @ 09:40:16
URL: http://kulochstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback