Nattligt


Har just tittat på ett avsnitt av TrueBlood, så himla bra. Men nu en kort paus.
Är pigg! Borde sova men det går ju inte då. 

Men jag behöver inte så många timmars sömn hur som helst.

I morgon har My och Viggo Rimbo-stafetten, alla skolornas mellanstadie elever möts i en stafett :)

Båda två ska springa en relativt kort sträcka, tyckte jag var ganska bra, men My var rätt besviken och hade velat springa längre sträcka, men jag kan på sätt och vis tycka det är bra eftersom hon fortfarande har lite halsont, då är det ju inte så bra eller roligt att springa långt.

Hoppas det går bra hur som helst :)

Min diet går fortfarande utmärkt. I dag dock åt jag ju buffe på båten ;) Men jag tog det lugnt iallafall och försökte att inte äta föööör mycket. Dock hade ja bestämt innan att i dag skulle jag få unna mig lite extra och det gjorde jag också. Det var väldigt gott :)

Nu ska jag återgå tlll lite slappande framför tvn, dåligt att sitta vid datorn och stirra in i skärmen när man vill bli trött, det har direkt motsatt effekt.

Föresten, en superkul grej.. Nästa helg ska jag festa med mina systrar och Nina :D <3 WHOOP WHOOP!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback