Oj oj oj ooooj.

Jag var på cirkelfys med Tessan och Ninnie :love: Det var superroligt och tiden flög i väg, men oj så jobbigt det var! Mina ben är helt möra nu känner jag.

I morgon så ska Tessan och jag prova på gymet medans Viggo är på fotboll :) Ska bli roligt.

Middagen blev jättegod! Stekte lök, vitlök och bacon, sen i med skivad choritzo och paprika. Sen matlagningsgrädde, en skvätt viltfond, ordentligt med peppar och sen slängde jag i svamp också. Mums!
Alla gillade :)

Efter middagen så slappade jag i soffan med en kaffe, sen strax före 19 så åkte jag ner till Friskis ju, duschade där och åkte direkt till jobbet. Ingen ide att åka hem ändå.

Så nu är jag här. Har en verkligt skön känsla i kroppen, av träninen. Varenda del i kroppen känns utpumpad!

Sen är jag vansinnigt nöjd med all svamp jag har hemma :D

Och taggsvampen var skitgod, väldigt bra, för den finns det massor av att plocka! Och hittar man en så hittar man 20. Minst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback