Så där ja...

All svamp rensad. Hela köksbordet är fullt av tidningspapper och svampar på det som torkar. Har ju en lufttorkare som jag ställt där för att skynda på :)

Så skojigt med svamp :)

I morgon har Viggo svampdag i skolan, han har packat en ryggsäck med matlåda, svampbok och en påse att plocka i. Han längtade jättemycket :) Så hoppas det blir roligt.

Efter skolan skulle han leka med Filip en stund, sen så ska han åka med mormor hem :) Hans kusiner Lisa och Tora kommer dit på lördag så han vill vara där då. Dom har så roligt tillsammans!

I morgon så har Thomas och jag planer på att åka in till Uppsala och strosa runt lite. Ska bli jättefint väder så blir najs. Bara vara, fika lite och ha mysigt. Har inte haft någon ledig tid med varandra på en vecka nu så ska bli skönt. Jag jobbade ju tre nätter, då började han sina fyra jobbnätter, haha! 
Men det är härligt att se fram emot :) 

Är trött i kväll igen, men i kväll ska jag verkligen försöka somna tidigare än i går iaf, haha. Får se hur det går med det, tycker det är så skönt att sitta uppe :)
får se då, om vi hörs mer i kväll... eller i morgon! PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback