Tippen!

Fick låna svärmors bil + släp i dag med så vi kunde åka till tippen. Förutom gamla soffan så har vi fler grejer som ska bort! Bla dom gamla trädgårdsmöblerna och sen är det lite skräp i källaren som blir skönt att bli av med. 

Ska handla lite på vägen hem, mjölk och sånt. Och ägg! Helt slut, ägg klarar jag mig inte utan, haha. Använder det så mycket i både mat och bakning, dessutom gillar jag att göra omelett eller så till lunch.

Går fortfarande stadigt ner i vikt. Minns inte riktigt när jag började, men har gått ned minst ett kg i veckan. Vilket känns lagom efter som jag inte bär på någon övervikt precis. Går man ner snabbare så kanske det bara är svårt att stanna där sen?

Nu har jag bara dragit ner på onödiga saker som jag åt. Dessutom så har jag i perioder varit väldigt bra på att småäta lite på kvällar och jobb nätter, vilket är extremt dåligt. Men men, nu är det slut med det :-)
Har velat gå ned dom där extra kilona ett bra tag, men har liksom varit alldeles för slä för att verkligen göra det. Nu vill jag inte slösa mer tid! Skönt att komma i gång.

Nu ska jag sätta i gång att göra lite nytta ;-) Med det menas sätta på kaffebryggaren. Hehe. Sen så blir det åka till tipp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback