Tjoh!! :)

Nu har vi kommit hem från Uppsala :)
Hade jätte mysigt :love:

Shoppade lite, fikade och sen åt vi ute också.
Thomas behövde en ny dataskärm , vi har en sådan där gammal tjock :S Så det var dags nu för en fin plattskärm.

Jag hade ju tittat lite på klänning på GinaTricot på nätet i går som jag var sugen på att prova, så det gjorde jag. Och den fick följa med hem! Älskar den!! 

Ska visa bild i morgon när jag gjort mig ordning och satt på mig den, ska ha den när jag ska ut i morgon :D Tills dess får ni nöja er med den här bilden.



Superhäftig! Sen köpte jag en kofta och vanliga svarta leggins, fast lite varmare än vanliga :) Kan behövas.

koftan, fast jag köpte svart.

Cardigan

Så nu sitter jag här väldigt nöjd, mitt mineralsmink kom i dag också så det ska jag testa i morgon sen :) Spännande.

Nu sitter jag här med ett glas vin, nu väntar massa mys och prat med min älskade.

Godnatt på er sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback