Vaknat!

Nu har jag vaknat!

Skulle ju träna när ändå killarna har fotboll men nu blev den inställd pga allt regn. Men vill åka ändå.
Rätt skönt att träna när man har lite träningsvärk, mjuka upp skiten lite ;)

Regnar som fan ute så skogen får nog vänta tills i morgon kanske.

I kväll sen, då ska jag färga håret :) Med Henna :D Får se om det blir någon skillnad! Spännande! Skulle egentligen behöva hjälp, men jag kommer inte ha tid att sätta igång förrän rätt sen så det blir nog svårt. Men det går nog bra.


Jag har ju lyckats kommit över äkta Henna från Indien, hehe, ska vara den absolut bästa, men vi får väl se hur det blir med det. Hoppas iallafall att jag får behålla håret på huvudet ;)



Nu åter till mitt kaffe! Puss på er i regnet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback