Vill bara tillägga....

Jag vill inte ha bråk och jag försöker bara hålla mig ur vägen egentligen. 

Vet att det är flera som är irriterade, jag känner erat stöd och så, är så tacksam för er alla, men det bästa man kan göra är att låta det vara. Särskilt för barnens skull.

Hoppas ni förstår. 

Alla min vänner, ni är guld värda. Men slösa inte eran tid! PUSS!!

Postat av: Ninnie

Sorry, vill inte lägga mig i, men kan inte hålla tyst.

KRAM

2011-09-05 @ 16:14:47
URL: http://kulochstrul.blogg.se/
Postat av: fia

Förstår!! Du va inte den ensam om det heller. Nu skrev ju du ditt namn, men när andra skriver anonymt så skylls det på mig tydligen. Känns orättvist då jag verkligen försöker hålla mig ur vägen!

PUSS

2011-09-05 @ 16:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback