Hej hopp :)

Har varit i fjällen en vecka :)
Helt underbart. Och i år gick det riktigt bra att åka för mig. Vädret var helt underbart. Några minusgrader och sista dagarna var det strålande sol. Fick en riktig skidlärarbränna, men lyckades få det ok sista dagarna iallafall.

Sen vi har kommit hem så har Rocco och jag tränat och tränat. Vi fick mycket beröm på träningen i dag :)
I måndags var det tunnlarna som funkade lite sämre än vanligt. Han blev osäker och vände i tunneln :S Men han tycker inte om att ta ingången när jag springer på 'fel' sida om tunneln sas. I dag funkade tunnlarna superbra, slalom ingångarna är kanon, kastar sig in, men faller ur slalomet i bland nu istället. Men oftast går det skitbra. 

Det jag ska träna nu är kontaktfält, som sitter bra, men måste sitta bättre och slalomet. 
Han är underbar att träna med för han fattar så snabbt. Hoppar väldigt bra, river aldrig. Platta tunneln som strulade lite förr går klockrent.

Är väldigt glad :)

Nikki är alltid med på träningarna och hjälper till att bygga banor och så ;) Hon gillar att hänga med men är ärligt talat inte så intresserad av att träna eller göra som man säger åt henne, haha! Men hon är ofta väldigt populär bland dom andra som tränar. Dock har hon bara ögon för mig, haha :love:

Hon ska ställas officiellt nästa helg :) Blir min första officiella utställning, spännande. Hon står väldigt fint, men ska träna på springet, hon stutsar gärna glatt för att få min uppmärksamhet! Men hon är duktig.

I morgon blir en lugn dag, sen ska jag träna nere på bk med en kompis på fredag. SKoj :) 

Kollar just nu på massa avsnitt av Frestesen på kanal 6 play, sjuk dokusåpa ;)

Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback