Ledig!!

Ska jobba igen ett pass på söndag natt, annars är jag ledig i två veckor :)
Skönt att vara ledig en vecka efter fjällen också, haha. Man kan behöva vila upp sig!

I går var vi på middag hos mamma och pappa.
Mina systrar och Viggos kusiner var där. Viggos kompis skulle sova över hos oss så han var också med. Dom två klädde ut sig till påskkärringar och fick ihop något kilo godis och 150 spänn :S Inte visste jag att påskkärringar fick sån lön nu för tiden, annat var det förr ;)

I dag så ska vi ut till Vätö och äta middag. Gött. Men måste hem skapligt för i dag jobbar Thomas.
Hade varit soft att kunnat slappa med ett par glas vin, men men, man kan inte få allt :)

Tror det blir en hel del degande framför tvn till Desperate Housewifes i kväll. Har inte sovit så mycket så gissar att jag kommer vara rätt trött.

Viggos kompis skulle sova över en natt till om det funkade för hans mamma. Så får väl se, mig spelar det ingen roll. Men det är ju påsk, så man vet ju  inte om dom har planer.

Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback