Jahopp... Då blev vi ensamna igen då...

Viggo åkte till sin mormor och morfar i onsdags förra veckan, My och William var hemma hos sin mamma så han hade väl lite tråkigt här hemma.
My och William kom hem i helgen och i måndags så åkte alla barnen med min mamma och moster till Gröna Lund.
Där hade dom askul :D Min klippa William var äntligen 1,40 och som han sagt så åkte den lilla galningen Insane, världens roligaste och läskigaste karusell!! Nu längtar jag tills vi ska åka allihopa, fast My vågar också, så jag har faktiskt åksällskap hur som helst.

Sen hade jag tänkt då att barnen skulle hem hit efter Grönan, men Viggo och William ville vara kvar hos min mamma så dom fick det då, ringde i dag och frågade om jag skulle komma och hämta men det ville dom absolut inte, haha. Så får se då, om det blir i morgon eller ngt.


Så My och jag hade lite myskväll här hemma i går, Thomas jobbade. Men sen i dag ringde Nina och frågade ifall My ville komma dit och sova över i kväll och sen följa med dom på Skansen i morgon :D Det ville hon ju gärna.

Skoj :) 

Nu ska vi åka in till rimbo och möta upp Nina. Ska ta en prommis med hundarna. 
Rocco haltade ordentligt i går, från ingenstans kom det, i morse var det borta. Vågar man vara med på träningscupen i morgon?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback