Jorå... det är en bra dag....

Är hundvakt åt Roccos mamma Spookie :) Är roligt.
Har haft en lugn dag i dag.. skulle egentligen tävlat en inoff agility på väsby bk men fick ställa in det. 
Har gått promenad med hundarna och tagit det lugnt. 
Samla energi. 

I morgon kommer bli en till lugn dag, passar mig fint. Ska åka till mamma och fika lite. Då får Colin också träffa mamma Spookie :)
Fick mitt pass i dag, kom ju på förra veckan att mitt var borta, det hade dessutom gått ut sa dom på polisstationen.. men nu har jag ett nytt iaf, gick jävligt fort, gjorde det i måndags :)

På måndag bär det av... all inclusive.. på ett superhotell. Det ni :)
Bara jag och syrran. Ville ta med oss My men fick inte för hennes mamma... så ja, blir vi två. Får passa på att festa lite då istället. 

Nu ska jag kolla lite på tv.. natti på er :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback