Sportlov!

Japp, barnen har sportlov :)

Lämpligtvis så är både Thomas och jag lediga. Men i går ringde dom från jobbet och behövde extra natten som var, så Thomas ställde upp. Ungarna var ändå hos farmor. Dom har sovit där i två nätter, gått på bio och sådant mysigt.

Men i dag ska dom hem.
Funderar på att åka till badhuset när jag hämtar dom. Jag är inte så himla förtjust i bad för jag fryser jämt, men dom gillar ju det förstås. Sen har jag ett möte klockan 13-15 på jobbet, så då kan ju dom hänga hos farmor medans kanske.


Sen i kväll ska Rocco och jag på en agility träning i hallen. Skitkul ska det bli!

Men nu måste jag rappa på, måste  ut med hundarna innan jag sticker till bad! Hoppas dom håller sig lugna, dom är ju inte ensamma, Thomas ligger ju och sover. Så hoppas Rocco lägger sig med honom och inte står och ylar halva dagen :S Nikki sköter sig. 

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback