Godmorgon!

Har börjat dagen med ett till avsnitt av Desperate Housewifes :love:

Ska göra lunch till barnen nu, sen ska jag själv äta spenatsoppa innan jag drar iväg till gymet! Efter det så ska jag jobba kl 16-21.

Ska förbereda en kysklinggratäng som Thomas bara behöver ställa i ugnen till middag.
Och jo han kan laga mat själv, men han är så trött och seg när han jobbat natt och jag är ändå bara hemma nu fram tills jag åker, så jag gör gärna det.

En maskin tvätt ska i också, men annars så är det softa som gäller.
Barnen har lovat att se till hundarna medans jag är borta, ge dom middag och dessutom se till att dom själva har duschat innan jag kommer hem.
Ska bli spännande att se hur det går ;)


I går insåg jag att jag nog får dras med min plattrumpa, så jag beställde istället ett par pushup trosor :D Dom skall användas tillsammans med thigta outfits, det är då man ser det inte så vackra med en plattrumpa ;D Thomas tycker att jag är störtlöjlig ;)



PUSS på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback