Ledig!

Haft en superbra dag, vart ute i farten hela dagen :)

Nu sitter jag upp sent för att göra klart en Angry Bird mössa till My som hon så gärna ville ha i morgon bitti.
Sa att jag inte skulle orka det nu i kväll, för kände mig så trött. Men efter en kopp kaffe så åkte virkpåsen fram och så har jag suttit och virkat framför Desperate Houswifes ett par timmar.. Ah, eller många timmar rättare sagt. Men tar gospauser med hundar, pratar med Thomas (som är på jobbet) och så.

Men nu är det inte mycket kvar. Så påt igen :)

Kom i väg på gympa på friskis till och med. Och fick en sån här av Tessan <3 Har velat ha en sån länge!! :D
En väska att sätta fast på sin flaska som man kan ha skåpnyckel, kort, nycklar eller mobil i  :D

Postat av: Therese

Du får ta det lite lugnt fröken! Du är ju så otroligt söt som vill göra klart till barnen men du får tänka lite på dig själv oxå. Man blir virrig och glömsk när man är stressad och inte sover ordentligt. Chilla lite! :)

2012-01-16 @ 11:00:00
URL: http://thereselundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback