Lite mindre...

än halva natten kvar... :)

Hemma sover dom förmodligen gott.
My skötte hundarna på kvällen <3 

Efter att jag åkt till jobbet så satt nog pappa och dotter stirrandes i varsin dator ;) Men det är mysigt, på deras vis. 

Jag är ledig efter den här natten, egentligen en vecka, men har tagit två dagpass i slutet av veckan. 
Men borde bli en rätt lugn vecka, barnen har ju lov, vi ska mest slappa! Göra ordning till kaninerna i källaren och sen är det husdjursmässan i Kista i helgen.
Då ska Tessan ställa sina mopsar, och några andra som jag känner ska också ställa, så det blir till att åka dit och hejja. Ska bli såååå roligt!

Snart så är jag på väg hem. Ska bli extra skönt att krypa ner hos sambon den här morgonen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback